Saturday, January 19, 2013

My New Project for 2013

Assalamualaikum,

My weekends yang very the bz the wuzy...pagi2 sesudah subuh ke kepong,kidnap cik kiah minta temankan ke Majlis Temu Mesra bersama Suzana Ghazali  Nasib baik cik kiah pun berpuas hati ke majlis itu..
Antara perkara berbangkit dalam majlis itu ialah penubuhan NGO untuk membantu sahabat - sahabat yang lain dan penubuhan Koperasi untuk mengumpulkan dana yang menampung program - program dan aktiviti - aktiviti yang akan dilaksanaka nanti. Saya menjadi sebahagian perintis dan dilantik sebagai Bendahari..mak suka..haha..kira duit..

Dah selesai tu, lepas hantar cik kiah, singgah di Zenth Spa then rushing balik rumah antar makanan kat adik..tapi tak sempat, sebab dia dah pi kerja. So lepas solat jumpa Datin lak, buat majlis penyerahan hadiah kahwin di gerai2 depan Uniten makan laksa..haha.Untungla depa ada laki.

Balik penat gila,cam nak tidur,tapi nak kena buat nasik goreng..azam tahun 2013 is tak nak tangguh2 dah..ayuh terus gerak pantas ke dapur. Dia tak makan pun,penat cek..

Esok volunteer majlis Khatam Quran kat masjid near MPI anjuran Pusat Pengajian Tahsin Bestarti, pastu wat facial kat Aster Spring..dan selanjutnya harus kemas rumah macam nak duduk 10 orang..haha..

~~mengong~~

3 comments:

Unknown said...

rajinnya...
trademark tu..
nasik goreng pastu boh cilipadi

LuVReD said...

tumis bawang merah.bawang putih,cabai melaka,ikan bilis, telur..huhu..sedap

Unknown said...

tgh malam pun boleh goreng..
pas makan tidoq..
pastu bising la gemok..hahaha