Wednesday, March 21, 2012

Ada satu cerita..

Alkisah..cerita ini ada di mana2 sahaja..kalau tak percaya korang google lah..

A :  "Hari itu aku beramah mesra dengan isteri adik angkat aku. Siap bergelak ketawa lagi. Ko rasa ok
       ke?"
B : " Aku rasa perangkap nie.Jangan jadi macam aku, kantoi dengan wife. Dulu pun aku kenal2 kan jugak, siap bertukar2 maklumat tentang komputer lagik semua bagai. Last2, Allah nak tunjuk, kantoi akhirnya."
A : "Ko rasa tak ok eh?"
B : "Tak, baik kau berhati2. Apa kata esok mala kau dengan adik angkat ko, aku lak dengan adik angkat aku..
A : Ooo..double date la katanyer..
B : Opps..bini p outsation.haha.boleh la..
A : Aku takut nanti adik angkat aku pulak yang beralih arah dekat kau..
A : Ok.Allah dah tunjuk. SO HANYA ALLAH SAHAJA YANG BALAS PERBUATAN KEPADA UOLS...

Note :Uols rasa sape yang hantar last mesej iteewww...haha..Btw..kejadian ini adalah kisah benar dari mata kasar yang berlaku di Malaysia. Hanya Allah dan mereka yang tahu apa sebenarnya yang bergolak di dalam jiwa mereka ..tapi jangan terus menghukum kerana mereka amat sengsara di dalam dan pada masa yang sama tidak dapat menolak cucukan jarum syaitan laknatullah..sokongan moral amat penting bagi mereka tapi siapalah yang nak faham, tapi empunya diri yang harus kuat.jangan jadikan sekeliling dijadikan alasan dan jangan sampaikan orang paling dekat sekali terseksa. Dekatkan lah diri dengan Allah..insyaAllah kita akan sentiasa dipeliharaNya..Amin...

No comments: