Thursday, November 1, 2012

Training Yang Membunuh Diri Namanya..

Assalamualaikum,

Semalam 2nd Day training Chief Original Bootcamp.Dengan hujan lebatnya, trainer still trained the recruits..yang paling tak tahan tuh, dah la suruh buat in correct way and don't make any crap.if not buat semula..huhu..traininer mengong

Alhamdulillah, sekarang ini ramai yang bagi moral support untuk terus bangkit. Thanks Allah.Namun pada masa yang sama, sentiasa ingatkan diri untuk terus bertaubat..Mungkin masih lagik cetek ilmu agama di dada..tak sabar rasanya nak masuk kelas nanti. Now tengah prektis untuk senyum dengan semua orang seperti kata Prof Dr.Muhaya..tapi tak taula relevan ke tak part senyum2 nih nak masukkan dlm post nie..haha.mengong skang.

Pagi tadi baru perasan tayar kelisa lak pancit.Tunggu my colleague En.Khai tlg tukarkan tayar..dari bujang sampai sekarang,dialah satu2nya my colleague yang akan terima panggilan dari saya untuk sebarang masalah berhubung dengan kereta.Dengan komitmen yang ada,dia akan membantu walaupun terpaksa mengirimkan kawannya yang lain untuk membantu.. My KBU hantar balik kampung , banyak damage nak kena baiki..balik2..cek jugak nak kena betulkan..takpelah harta dunia..janji ketenangan yang dimiliki anugerah tak ternilai.just looking forward..redah dan bangkit.

Sekarang standby untuk perbarisan Hari Inovasi di Opis..dengan pakaian uniform PBS...lihatlah betapa huduhnya nanti...tupun klo rajin nak upload..tapi ternyata memang tak rajin..we'll see..

ccc

No comments: