Wednesday, May 30, 2012

Saya Adalah AJK Publisiti

rasanya sebelum ini saya adaah seorang yang berat mulut dan rasanya not my type nak jumpa orang-orang nie.and my PR langsung takda..Tapi Dr.Azhar selalu cakap, kekuatan saya adalah mulut saya.  Maksudnya kalau saya nak jadi pendebat Nasional tu kira dah boleh tersenarai dalam calon lah.tapi mungkin saya tak mengasah kelebihan yang ada dengan sewajarnya sehingga asyik menyakitkan hati orang lain ja. Mungkin sebb saya cakap dari dalam hati. Orang2 kita mana boleh terima sebarang kebenaran.Diorang nak yang bermulut manis ja.  And again,i'm not that type yg sweet talker, and I hate sweet talker. sbb tu saya cakap, saya takde PR.

So, tetiba Saya dapat emel dilantik sebagai AJK Publisiti.Aduss nie sebab takde orang la nie. Tapi dengan magiknya sy dgn abg putra dapat mengedarkan dengan jayanya poster Program Derma Darah 2012, kena jumpa bahagian pengurusan di setiap pejabat yg terletak di Cyberjaya, memulakan mukadimah and I make it!!

Alhamdulillah, terima kasih di atas ujian yang telah diberikan. berkat membaca buku dan mencari ilmu telah menghasilkan satu pemikiran yang positif.  InsyaAllah, semoga Allah terus merahmati dan memberkati perjalananku pada saat ini, esok dan hari - hari yang mendatang. Hanya kepada Mu tempat ku bergantung.( dah dengan manusia yang paling rapat pun asik kena kutuk ja..huhu)

No comments: